DCSportbikes.net  
» Help Support .NET!
DCSportbikes Premier Membership for 25$ per year. Discounts! Click here for full information.

Now available in the .NET Shop:



Get your DCSBN Gear!
» Shoutbox
Sorry, only registered users have the ability to use our real-time shoutbox to chat with other members.

Register now, it's free!
» Online Users: 540
2 members and 538 guests
davidcycle, GRN96WS6
Most users ever online was 4,519, September 2, 2015 at 03:26 AM.
Go Back   DCSportbikes.net > Non-Sportbike Forums > Non-Sportbike Chat

Reply
LinkBack Thread Tools
The Perfect Bouncer LMAO!!!!
Unread
  (#1)
It was me.
 
Widow Maker's Avatar
 
Posts: 4,255
Join Date: March 3, 2006
The Perfect Bouncer LMAO!!!! - February 22, 2011, 03:58 PM



Just joking fitz.


Mohawk Ryderz Road Captain
www.MohawkRyderz.com

"We drop sukaz!"

-
http://1.bp.blogspot.com/_GwgOmlI0ht.../s400/byah.jpg
  Send a message via AIM to Send a message via AIM to Widow Maker  
Reply With Quote
Unread
  (#2)
T.R.I.T.D.H
 
TalkofDC's Avatar
 
Posts: 6,151
Join Date: June 9, 2008
Location: Whoodbridge?
February 22, 2011, 04:00 PM

hahahahaha

I can't stop laughing. Is he trying to train people HOW to street fight?

such a seamless transition from the bar/restaurant into the gym...hahah..


What do you value more? Life or Image?

"I don't ride, I usually just sit around wearing a tshirt and my icon back protector and talk shit about anyone who does not have a liter bike. That's how you can pick me out of a crowd. I also wear a red tophat."

Last edited by TalkofDC; February 22, 2011 at 04:03 PM..
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#3)
I'm a llama again!
 
Slider's Avatar
 
Posts: 4,315
Join Date: April 12, 2007
Location: Alexandria
February 22, 2011, 04:03 PM

LMAO
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#4)
B
It goes to 11.
 
B's Avatar
 
Posts: 16,806
Join Date: November 8, 2004
Location: Moet Chandon on a Schlitz budget
February 22, 2011, 04:06 PM

Krav fail.


SV650s for SALE!!!
- 2007 SV650 Racebike-Superbike KWS/Thermosman suspension/Swenz bodywork/All GSXR Parts
- 2009 SV650 Streetbike Race blue with white stripe/No wrecks/fully faired with M4 full system

Shoot me a PM or talk to Nate (Nudist) if you're interested in purchase.
  Send a message via AIM to Send a message via AIM to B  
Reply With Quote
Unread
  (#5)
Officially Addicted to Posting
 
JTG40cal's Avatar
 
Posts: 7,867
Join Date: August 10, 2006
Location: Oakton
February 22, 2011, 04:10 PM

@ 3:50



I'm not a leg humper... but I'm super attracted to how fucking stupid she is! - wildjester

Castle: rob, potbelly, stat. i brought the bike, wanna ride 2 up??
ClemsonJeeper: omg i'm in now!
Castle: fvck, did i just put that in the sb?
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#6)
I'm a llama again!
 
Slider's Avatar
 
Posts: 4,315
Join Date: April 12, 2007
Location: Alexandria
February 22, 2011, 04:19 PM

yeah he is no one to mess with.
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#7)
T.R.I.T.D.H
 
TalkofDC's Avatar
 
Posts: 6,151
Join Date: June 9, 2008
Location: Whoodbridge?
February 22, 2011, 04:23 PM

yeah I wouldn't fuck with him...

as a matter of fact I'm a grown man. I would't really fuck with ANYONE. You don't know WHO is trained or not...so I don't know why people walk around with this I"m a badass mentality and have never fought a REAL fight...lol.

I'm talking about people who go out to just "find people to fuck with"....


What do you value more? Life or Image?

"I don't ride, I usually just sit around wearing a tshirt and my icon back protector and talk shit about anyone who does not have a liter bike. That's how you can pick me out of a crowd. I also wear a red tophat."
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#8)
Officially Addicted to Posting
 
JTG40cal's Avatar
 
Posts: 7,867
Join Date: August 10, 2006
Location: Oakton
February 22, 2011, 04:24 PM

Quote:
Originally Posted by Slider View Post
yeah he is no one to mess with.
Whatever. If he came at me I would do this. And then I would do that. Finally, just to prove I wasnt a pussy I would do this and that at the same time. I wouldnt just sit there and let him snap my arm in three different places starting at my wrist and ending at my shoulder.


I'm not a leg humper... but I'm super attracted to how fucking stupid she is! - wildjester

Castle: rob, potbelly, stat. i brought the bike, wanna ride 2 up??
ClemsonJeeper: omg i'm in now!
Castle: fvck, did i just put that in the sb?

Last edited by JTG40cal; February 22, 2011 at 04:27 PM..
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#9)
50th anni
 
F3_Chimp's Avatar
 
Posts: 762
Join Date: January 21, 2011
Location: md
February 22, 2011, 04:43 PM

Quote:
Originally Posted by TalkofDC View Post
yeah I wouldn't fuck with him...

as a matter of fact I'm a grown man. I would't really fuck with ANYONE. You don't know WHO is trained or not...so I don't know why people walk around with this I"m a badass mentality and have never fought a REAL fight...lol.

I'm talking about people who go out to just "find people to fuck with"....
I don't think you shouldnt fuck with ppl because they might be trained, I think you shouldnt fuck with ppl cause ppl are psychos.

For instance: I was playing basketball the other day when I overheard some dude talking to his friend about someone they knew who got his ass whooped in a fight. Well the one guy said "It doesn't matter to me if I get my ass whopped in a fight, that's what my burner is for. I'll just wait til I see them again and follow their ass home!"

No bullshit. A bar fight is not worth putting your family's life at risk.


...And Boom Goes the Dynamite!

cbr f3= sold
636= gone
r6= sold
cbr 1k= sold
vino 125= stolen
zuma= yutt uggh
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#10)
SRWJTS SGT-At-Arms
 
Fitz's Avatar
 
Posts: 17,473
Join Date: October 1, 2002
Location: King George, VA
February 22, 2011, 04:46 PM

Quote:
Originally Posted by JTG40cal View Post
Whatever. If he came at me I would do this. And then I would do that. Finally, just to prove I wasnt a pussy I would do this and that at the same time. I wouldnt just sit there and let him snap my arm in three different places starting at my wrist and ending at my shoulder.
YEAH! YEAH! FUCK THAT GUY!

Then I'd fuckin choke him! And punch him! Then be amazed when there's a civil suit!


-Fitz

2016 Harley Softail Slim S
2012 Harley Ultra Limited in Ultra Annoying Orange Sold!
2012 V-Strom 1000 Sold!
2009 Buell 1125R Sold!
2005 Superhawk Sold!
2001 Superhawk Abandoned!
1981 CB650C Destroyed!

Brace Yourselves... the cries of "It's too cold to ride" are coming...
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#11)
SRWJTS SGT-At-Arms
 
Fitz's Avatar
 
Posts: 17,473
Join Date: October 1, 2002
Location: King George, VA
February 22, 2011, 04:48 PM

Quote:
Originally Posted by F3_Chimp View Post
I don't think you shouldnt fuck with ppl because they might be trained, I think you shouldnt fuck with ppl cause ppl are psychos.

For instance: I was playing basketball the other day when I overheard some dude talking to his friend about someone they knew who got his ass whooped in a fight. Well the one guy said "It doesn't matter to me if I get my ass whopped in a fight, that's what my burner is for. I'll just wait til I see them again and follow their ass home!"

No bullshit. A bar fight is not worth putting your family's life at risk.
This... you never know who's the unstable asshole who will roll into the bar with a goddamned gun or a knife. Then pull it out at the slightest provocation...

I have never been so glad that undercover vice cops frequented our bar.


-Fitz

2016 Harley Softail Slim S
2012 Harley Ultra Limited in Ultra Annoying Orange Sold!
2012 V-Strom 1000 Sold!
2009 Buell 1125R Sold!
2005 Superhawk Sold!
2001 Superhawk Abandoned!
1981 CB650C Destroyed!

Brace Yourselves... the cries of "It's too cold to ride" are coming...
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#12)
Officially Addicted to Posting
 
JTG40cal's Avatar
 
Posts: 7,867
Join Date: August 10, 2006
Location: Oakton
February 22, 2011, 04:50 PM

Quote:
Originally Posted by thefitzvh

YEAH! YEAH! FUCK THAT GUY!

Then I'd fuckin choke him! And punch him! Then be amazed when there's a civil suit!
Shit, that's right. How could I forget!? Then I would sue him.


I'm not a leg humper... but I'm super attracted to how fucking stupid she is! - wildjester

Castle: rob, potbelly, stat. i brought the bike, wanna ride 2 up??
ClemsonJeeper: omg i'm in now!
Castle: fvck, did i just put that in the sb?
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#13)
It was me.
 
Widow Maker's Avatar
 
Posts: 4,255
Join Date: March 3, 2006
February 22, 2011, 05:01 PM

I laugh everytime I see that video. Dudes a fucking nut to the tenth degree.


Mohawk Ryderz Road Captain
www.MohawkRyderz.com

"We drop sukaz!"

-
http://1.bp.blogspot.com/_GwgOmlI0ht.../s400/byah.jpg
  Send a message via AIM to Send a message via AIM to Widow Maker  
Reply With Quote
Unread
  (#14)
#47 GODSPEED BAMBAM
 
dodge131's Avatar
 
Posts: 12,567
Join Date: May 31, 2006
Location: NOVA
February 22, 2011, 05:10 PM

Quote:
Originally Posted by Widow Maker View Post
I laugh everytime I see that video. Dudes a fucking nut to the tenth degree.
Pot calling Kettle!

Sorry to easy! Your only to the ninth. lol


www.RnRcycles.com


Home of RNR Repsol Racing.

Missing all my fallen friends and family! If Life Was Easy Then Everyone Would Do It!
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Unread
  (#15)
I'm a llama again!
 
Slider's Avatar
 
Posts: 4,315
Join Date: April 12, 2007
Location: Alexandria
February 22, 2011, 05:11 PM

Quote:
Originally Posted by thefitzvh View Post
This... you never know who's the unstable asshole who will roll into the bar with a goddamned gun or a knife. Then pull it out at the slightest provocation...

I have never been so glad that undercover vice cops frequented our bar.
Fuck that all the places I worked the cops were the worst at times. Only thing that helped was we knew a Sr officer that we could call to get them to leave.
  Send a message via AIM to  
Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0
vBulletin Skin developed by: vBStyles.com
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest 2002-2010 by DCSportbikes.net. DCSportbikes.net is owned by End of Time Studios, LLC.